...

درخواست وجه برای دریافت خدمات تامین اجتماعی قطعا کلاهبرداری است

10 / 10
از 1 کاربر


🔸️رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی:

درخواست وجه برای دریافت خدمات تامین اجتماعی قطعا کلاهبرداری است

 

🔹️رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: هیچ تماسی و مراجعه ای از سوی کانون های بازنشستگی و شعب این سازمان در خصوص ارائه کارت هوشمند سلامت، بیمه تکمیلی، کارت طلایی و امثال آنها به بازنشستگان و بیمه شدگان انجام نمی شود و در صورت مواجه با این پدیده بازنشستگان عزیز بدانند اینها قطعا کلاهبرداری است .

 

🔹️به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر بیات افزود: اخیرا برخی شرکتهای سودجو با بازنشستگان تماس می گیرند و به آنها می گویند مبالغی باید برای ما واریز کنید تا در قبال آن کارت هوشمند سلامت به شما تحویل دهیم یا تخفیفات استفاده مراکز درمانی برای شما قائل شویم و آنها را تهدید می کنند که اگر درخواست آنها را قبول نکنند حقوق مستمری آنها قطع می شود یا نمی توانید از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده کنید.

 

🔹️وی با بیان اینکه این شرکت‌ها به هیچ وجه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نیستند و بازنشستگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند، گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز به این تماسها اعتماد نکنند و با 1420 مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرند و این موضوع را گزارش دهند تا  مسئولان به آن رسیدگی کنند.

 

🔹️رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: از اول اسفند ماه دفترچه جدید چاپ نمی شود و دفترچه های قدیمی هنوز معتبر است اگر در این مورد نیز تماس گرفتند آگاه باشید شیادی است. در صورتی که دفترچه بازنشستگان دیگر برگ نداشته باشد با شناسنامه و کارت ملی می توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند و نیاز به هیچ کارت دیگری نیست.

 

🔹️بیات گفت: بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم اخبار کانون عالی کارگران بازنشسته کشور از صفحه اطلاع رسانی این کانون به نشانی www.kanoone-ali.ir و سازمان تامین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی  www.tamin.ir ، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :