...

دکتر ربیعی: منابع و مصارف در تامین اجتماعی مدیریت می شود

10 / 10
از 1 کاربر

دکتر ربیعی:

منابع و مصارف در تامین اجتماعی مدیریت می شود

وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: منابع و مصارف در تامین اجتماعی مدیریت می شود. سعی کردیم در این شرایط اقتصادی ، یک روز مستمری مستمری بگیران را عقب نیندازیم.

منابع و مصارف در تامین اجتماعی مدیریت می شود

به نقل از تامین اجتماعی، دکتر علی ربیعی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: سال آینده ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی هایمان را دریافت می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام بدهی های تامین اجتماعی به بانک ها ، سال آینده تسویه می شود و وضعیت صندوق به سمت اصلاح پیش می رود.

وی با اشاره به مشکلات صندوق های بازنشستگی گفت: این مشکلات از ۲۵ سال پیش آغاز شد اما هیچ کس آن را بیان نکرد.‌

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ساعت شنی جمعیت که تغییر کند این مشکلات برای صندوق های بازنشستگی ایجاد می شود.

دکتر ربیعی با بیان اینکه صندوق های بیمه ای را با صندوق های حمایتی اشتباه گرفته ایم گفت: صندوق های ما نیازمند اصلاحات ساختاری هستند و مجلس و دولت باید برای این اصلاحات تصمیمات سخت بگیرند تا وضعیت صندوق ها درست شود.

وی اظهار داشت: دستمزد کارگران را باید افزایش دهیم اما باید مراقب تولید باشیم چرا که بنگاه های ما جاندار نیستند و نباید کاری کرد که به آنها فشار بیاید. کنترل  تورم و پیشی گرفتن مزد نسبت به آن بخشی از سیاست های فقرزدایی دولت است.

دکتر ربیعی با بیان اینکه فقر به مثابه موجود زنده است که اگر رها شود ، نابرابری ایجاد می کند، اظهار داشت: باید روستاییان و کارگران را توانمند کنیم.

وی گفت: برای کاهش فقر به یک سیاست مداوم نیاز داریم که برای این منظور در بودجه ۹۷ بالغ بر ۷ هزار  میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

 

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :