...

تامین اجتماعی در زمان احمدی‌نژاد از مدیریت باثبات محروم بود/تغییرات اساسی و بنیادین امیدوارکننده است

10 / 10
از 1 کاربر


رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران کشور:

تامین اجتماعی در زمان احمدی‌نژاد از مدیریت باثبات محروم بود/تغییرات اساسی و بنیادین امیدوارکننده است

علی اصغر بیات می‌گوید: مدیریت فعلی تامین اجتماعی پس از دوره طولانی بی‌ثباتی، بیمه‌شدگان را به آینده سازمان امیدوار کرده‌است و تنها تداوم این رویکرد می‌تواند به حفظ منابع سازمان کمک کند.

به گزارش روابط عمومی کانون عالی علی‌اصغر بیات (رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران کشور) در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛ در ارتباط با روندی که سازمان تامین اجتماعی در سالهای گذشته طی کرده و اهمیت راهبردی این سازمان؛ اظهار داشت: برخورداری از تامین اجتماعی یکی از اساسی‌ترین پیش‌نیازهای توسعه در جوامع مختلف به شمار می‌رود و دستیابی و برخورداری افراد جامعه از یک نظام رفاه و تامین اجتماعی کارآمد همواره یکی از بزرگترین آرزوهای هر ملتی است و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر با وجود مدیریتی دلسوز، شایسته و آشنا به مسائل سازمان تامین اجتماعی.

وی ادامه داد: با عنایت به ظرفیت و گستردگی جامعه تحت پوششِ تامین اجتماعی که بالغ بر 42 میلیون نفر را شامل می‌شود؛ اهمیتِ برجسته این سازمان در خدمات‌رسانی مشخص است.

به گفته بیات، علیرغم جایگاه حساس و کلیدی سازمان تامین اجتماعی، همواره این سازمان در دولت‌های نهم و دهم از داشتن مدیریتی با ثبات و دارای ویژگی‌های مثبت مدیریتی محروم بوده است.

وی روند مدیریتی سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید را مثبت توصیف کرد و گفت: با استقرار دولت یازدهم، درک به موقع مسئولان از وضعیت و شرایط سازمان که از مسیر واقعی خود خارج شده بود موجب شد تا یکی از مدیران موفق سازمان تامین اجتماعی را که سال‌ها در سازمان مسئولیت داشته‌اند و از بدنه سازمان نیز هستند را برای ساماندهی و مدیریت این مجموعه عظیم و مهم انتخاب نمایند و سکان هدایت این سازمان را به دست با کفایت ایشان بسپارند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور در ادامه اظهار داشت: نوربخش با تیم مدیریتی قوی و دست‌پاک با نیت خیر و پشتکار، هم‌زمان با شروع دولت یازدهم کار خود را درسازمان آغاز نمودند و هر روز در این سازمان شاهد تحولات نو و تغییرات اساسی و بنیادین بوده‌ایم که این امر، مجموعه 42 میلیون نفری جمعت تحت پوشش را روز به روز به رویکرد سازمان امیدوارتر کرده‌است.

وی در پایان تصریح کرد: از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدامات ایشان برقرای امنیت و بازگرداندن آرامش به این سازمان است و بی‌شک ثبات و استمرار مدیریت ایشان بر سازمان تامین اجتماعی در دولت دوازدهم نه تنها ضامنِ بقای آرامش در این سازمان بزرگ اجتماعی، بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی است؛ بلکه منجر به گشایش‌های بیشتر در حل مسائل ذینفعان و شرکاء اجتماعی خواهد بود.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :