...

کانون های بازنشستگی در راهبرد تامین اجتماعی نقش موثری داشته اند

10 / 10
از 1 کاربر

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی :‌

کانون های بازنشستگی در راهبرد های تامین اجتماعی نقش موثری داشته اند.

 

کانون های بازنشستگی بازوان توانمند تامین اجتماعی هستند.

به نقل از تامین اجتماعی استان مرکزی ،‌همزمان با  آغاز هفته تامین اجتماعی ، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با حضور در شهرستان ساوه و دیدار با رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان مرکزی و همجنین رئیس و اعضای هئیت مدیره کانون بازنشستگان ساوه ضمن تبریک این هفته به شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو کرد .

بیدهندی مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی ،‌در سخنانی ضمن تبریک این هفته به تمامی بازنشستگان و بیمه شدگان و کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی گفت : کانون های بازنشستگی در راستای منافع مستمری بگیران تلاش های فراوانی داشته اند و نقش آنان در این زمینه بسیار ارزنده می باشد .

وی گفت : کانون های بازنشستگی به عنوان یکی از بازوان اصلی سازمان تامین اجتماعی و در راستای اهداف این سازمان نقش موثری ایفا نموده اند .

وی با اشاره به تلاش های فراوان مرحوم اعتصامی معاون سابق فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی از وی به عنوان یکی از مدیران موفق در حوزه تعاملات با بازنشستگان یاد کرد و گفت : خدمات ایشان در حوزه فرهنگی بازنشستگان در تاریخ سازمان تامین اجتماعی ماندگار شد .

در  این دیدار هادیان رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی ساوه در سخنانی  از اقدامات این کانون در ارایه خدمات رفاهی ،‌ تورهای زیارتی و ... به بیش از ١٥ هزار عضور این کانون خبر داد .

در ادامه این دیدار علیرضا امیری عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران کشور و رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان مرکزی با بیان اینکه دغدغه اصلی کانون های بازنشستگی داشتن فضای فیزیکی مناسب برای ارائه خدمت به ذینفعان خود می باشد گفت : در گام اول و با همکاری مجموعه اعضای هیئت مدیره و اعضای کانون بازنشستگان ساوه توانستیم ساختمانی برای این کانون خریداری نماییم و امیدواریم در سایر شهرستانها نیز این مهم با تلاش اعضای هئیت مدیره آن کانون ها و با حمایت های کانون استان و کشور محقق گردد.

وی همچنین با اشاره به احداث تعداد ١٨٩ واحد مسکونی در سال ٩٣ برای اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران ساوه با شرایط و کیفیت عالی سخن گفت .

وی در پایان از رضایت مندی نسبی از خدمات شرکت بیمه گر بازنشستگان و مستمری بگیران در بیمه مکمل درمان نیز سخن گفت .

در این سفر یک روزه مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با حضور در شعبه دو ساوه و دیدار با همکاران این شعبه با اهداء گل این روز را به همکاران تبریک گفت .

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :