...

درمان تامین اجتماعی استان تهران در بحث تجهیزات پزشکی شرایط مطلوبی را دارد

10 / 10
از 1 کاربر

مدیر کل درمان استان تهران در جلسه کمیسیون نظارت بر امر درمان گفت :

درمان تامین اجتماعی استان تهران در بحث تجهیزات پزشکی شرایط مطلوبی را دارد


مدیر کل درمان استان تهران صبح امروز در جلسه کمیسیون نظارت بر امر درمان که با حضور رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور گفت : درمان تامین اجتماعی استان تهران در بحث تجهیزات پزشکی شرایط مطلوبی را دارد .

درمان تامین اجتماعی استان تهران در بحث تجهیزات پزشکی شرایط مطلوبی را دارد

به نقل از اداره کل درمان ؛ دکتر بابک عدلی مدیر کل درمان استان تهران ضمن خیر مقدم به اعضای کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران , ریاست کانون عالی کارگران بازنشسته کشور و بازرسان مربوطه و نمایندگان مجامع کارگری با تاکید بر اینکه  اداره کل درمان استان در نیل به اهداف سازمان تامین اجتماعی کار می کند تصریح کرد : با تببین و خط مشهای سازمان در بخش درمان با یک مشارکت جمعی به ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان محترم می پردازیم . 
مدیر کل درمان استان تهران با اشاره به اینکه بیش از ٣٠ درصد درمان کل کشور در اداره کل درمان استان تهران قرار دارد افزود : در استان تهران حدود ٧ میلیون ٦٨٧ هزار نفر افراد تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند .
وی با بیان اینکه در استان تهران یک میلیون ٢٨٧ هزار مستمری بگیر اصلی و تبعی هستند یاد آور شد : معادل ٨ میلیون ٩٧٢ هزار نفر جمعیت تحت پوشش این سازمان قرار دارند .
این مقام مسئول به وسعت بزرگ خانواده تامین اجتماعی در استان تهران اشاره کرد و گفت : در واقع  انبوه  بیمه شدگان در این استان تعهد سنگینی را بر دوش مسئولین این حوزه گذاشته است .
دکتر بابک عدلی با بیان اینکه در تهران سیستم نظام ارجاع از سایر استانها به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران بالا است . خاطر نشان کرد : وجود بیمارستانهای بزرگ تامین اجتماعی در تهران توانسته خدمات درمانی مطلوب و متنوعی را به بیمه شدگان و بیماران ارائه دهد .
مدیر کل درمان استان تهران  نیز در ادامه  این جلسه با بیان اینکه استان تهران جای کار زیاد دارد اضافه کرد : طی مدت زمان ١٠ روزه از زمان تصدی اینجانب به عنوان مدیر کل درمان استان تهران حدود هفت بیمارستان و ١٠ پلی کلینیک را به صورت سرزده و حضوری بازدید کردیم   .
وی با اشاره به اینکه این بازدید ها در ساعتهای مختلف شبانه روز صورت گرفته است اظهار داشت : این برنامه بازدید ها طبق پیش بینی های بعمل آمده تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت .
این مقام مسئول  با تاکید بر اینکه برنامه های جدی و ویژه ای را در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به بیمه شدگان برنامه ریزی کرده ایم  خاطر نشان کرد : درمان تامین اجتماعی استان تهران در بحث تجهیزات پزشکی شرایط مطلوبی را دارد .

بر اساس این گزارش مدیر کل درمان استان تهران به اولویت ساخت بیمارستان جدید دکتر شهید فیاض بخش اشاره کرد و افزود با توجه به کثرت بیمه شده و حجم بالای بیمار در این منطقه سرعت ساخت این پروژه باید افزایش پیدا کرده تا بتواند رضایتمندی بیمار و بیمه شدگان را فراهم سازد .
دکتر بابک عدلی گفت : اجرای طرح  ارتقاء هتلینگ در مراکز درمانی تابعه تهران بخصوص در بیمارستان شهید دکتر لواسانی و بیمارستان  آیت الله کاشانی با یک زمان بندی مناسب به نتایج خوبی دست خواهیم یافت . 
در ادامه اعضای کانون شورای اسلامی و کانون بازنشستگان سازمان به بحث و تبادل نظر پرداخته و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به بیمه شدگان  و بازنشستگان را از مهمترین ضروریات برشمردند.
در پایان محمد جعفری رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به نیابت از اعضاء با اهداء لوح  تقدیر ؛ انتصاب به جا و شایسته دکتر بابک عدلی به عنوان مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران را تبریک گفتند .

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :