...

در رفع مشکلات شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نهایت تلاش را داریم

10 / 10
از 1 کاربر

مدیر درمان تامین اجتماعی مرکزی:

در رفع مشکلات شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نهایت تلاش را داریم


مدیر درمان تأمین اجتماعی مرکزی گفت: بازنشستگان و بیمه شدگان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و در رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

 

در رفع مشکلات شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نهایت تلاش را داریم

به گزارش کانون عالی، دکتر ثریا پازوکی در نشست هم اندیشی با شرکای اجتماعی این سازمان، بازنشستگی را آئینه و آینده کاری کارکنان فعلی دانست و اظهار داشت:  هر اقدامی که برای قشر بازنشسته  انجام می دهیم، در واقع برای آینده خودمان انجام داده ایم.
وی در راستای رفع کمبودهای موجود در استان مرکزی گفت: برای رفع کمبود در برخی تخصصها از جمله رادیولوژی، نورولوژی و غیره، با مراجع ذیصلاح درحال تعامل هستیم و امیدواریم بتوانیم به زودی این مشکل را مرتفع کنیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی مرکزی گفت: با احداث پلی کلینیک تخصصی در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) اراک، مشکل کمبود فضای فیزیکی مرتفع خواهد شد.
رئیس کانون بازنشستگان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ثبات مدیریت در سازمان تامین اجتماعی خواسته کانون های بازنشستگان در سراسر کشور است.
علیرضا امیری افزود: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، مشکلات بسیاری را  از این سازمان رفع نموده است.
وی با بیان اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی صاحبان اصلی این سازمان هستند، گفت: در استان مرکزی پتانسیل های فراوانی داریم که نیازمند توجه ویژه سازمان تامین اجتماعی به این استان است.
معاون بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان مرکزی نیز در ادامه این جلسه گفت: ماهانه ١٢٠ هزار میلیارد تومان حقوق به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه در سطح استان مرکزی، ٤ کارگزاری فعال داریم، افزود: در صدد راه اندازی ٥ کارگزاری جدید هستیم تا امور بیمه ای مستمری بگیران و بیمه شدگان با سهولت بیشتری انجام شود.
قنبری گفت: دریافت حق بیمه از کارفرمایان، از جمله اقدامات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی بوده است تا از مراجعه حضوری و تردد به شعب کاسته شود.
وی اظهار داشت: ٩٣٠ هزار نفر از جمعیت استان مرکزی، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و ٧٥ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در این استان، حقوق و مزایای خود را از تامین اجتماعی دریافت می کنند.

 

منبع خبر :سایت نامین

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :