...

متن پیام تبریک رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

10 / 10
از 1 کاربر

 


به نام خالق زیبایی ها

آید بهار و پیرهن بیشه نو شود              نوتر برآورد گل,اگر ریشه نو شود

زیباست روی کامل سبزت کلاه نو      زیباتر آنکه در سرت اندیشه نو شود

بهار,این راز برجسته خلقت ,موسم شکفتن شکوفه ها و هنگامه رستاخیز طبیعت است. وقت دمیدن عطر بیداری  بر جسم خواب آلود خاک ,و چه زیباست در ضیافت شکوه این همه عظمت, همراه با نو شدن تن پوش ها و سرزدن ریشه ها , بهار معنا را در سرزمین وجودمان جستجوکنیم و درساحل پارسایی تن به طراوت بندگی پروردگار بسپاریم . طبیعت زیبای بهاری در میان درختان تنومند و کهنسال و استوار ,زیباتر و دلنشین تر است . شما عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر ,نظاره گر دیرین دگرگونی های روح افزای جهان هستی وگلهای سرسبد هر بهار و مالامال از شوق زندگی و گرمابخش محفل عزیزانتان هستید.

خداوند منان را شاکریم در سالی که گذشت با حمایتها و همکاری دلسوزانه کانون های بازنشستگی سراسر کشور قدم های ارزشمند در عرصه دشوار خدمت رسانی به عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی برداریم و به تداوم این مسیر پرافتخار که همانا کسب رضای خالق است امیدواریم . بی تردید تقویت روزافزون ساختار و رعایت کامل نظم و انضباط اداری در انجام کلیه امور,  تعامل دوسویه با جامعه تحت پوشش و همچنین با کانونهای استانی و کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور , رعایت دقیق دستورالعمل و سیاست های کانون عالی در خصوص مسائل و انتظارات مهم بازنشستگان و مستمری بگیران از جمله بیمه تکمیلی , بیمه عمر, امور رفاهی, بیمه درمانی و... موجب افزایش سطح رضایتمندی این عزیزان خواهد بود .

سرافرازی و کامیابی یکایک شما عزیزان را از قادر یکتا مسئلت نموده و امیدوارم سالی توام با سلامتی و بهروزی در پیش رو داشته باشید.

 

علی اصغر بیات                              .

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :