...

کاراکارت؛ ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و تمامی کارمندان دولت

1 / 10
از 1 کاربر

کاراکارت؛ ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و تمامی کارمندان دولت


رئیس دبیرخانه اجرایی کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) گفت: کاراکارت خدمتی جدید از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با همکاری سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و جمع کثیری از فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خدماتی به مرحله اجرا رسیده است.

کاراکارت؛ ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و تمامی کارمندان دولت

به گزارش کانون عالی، ایمان آقاکریم علمدار اظهار داشت: اجرای این طرح از اواخر سال گذشته شروع و تاکنون برای ۴۰۴ هزار نفر از مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی کارا کارت صادر شده است.
وی افزود: بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و تمامی کارمندان دولت می توانند کالا و خدمات موردنیاز خود را بصورت اقساط ۱۲ ماهه و حداکثر با کارمزد ۱۲ درصد خریداری نمایند.
وی ادامه داد: افزایش قدرت خرید جامعه هدف، بهبود فضای کسب و کار و افزایش سطح اشتغال از اهداف بسیار مهم این طرح است.
 علمدار تصریح کرد: با عنایت به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأکید هیأت وزیران و موفقیت های حاصله، کارت اعتباری خرید کالا و خدمات (کاراکارت) به تمامی کارکنان موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری تعلق خواهد گرفت.
وی دامنه عرضه کالا و خدمات بسیار متنوع و گسترده، عدم استفاده از منابع دولتی، دریافت کاراکارت بدون ضامن و اخذ وثایق سنگین، موجودی کارت به نسبت چهار برابر میانگین حقوق و مزایای متقاضی در سال گذشته، پرداخت اقساط ۱۲ ماهه بصورت خودکار از محل حقوق متقاضی، کارمزد ماهانه (حداقل ۱ درصد و حداکثر ۱۲ درصد)، قابلیت شارژ مجدد، شروع پرداخت اقساط صرفاً پس از اولین خرید در ماه بعد و گسترش روز افزون مراکز فروش کالا و عرضه خدمات را از مهمترین مزایای کاراکارت برشمرد.
علمدار همچنین بهره مندی از تمامی مزایا و امتیازات درنظر گرفته شده اختصاصی هر فروشگاه عینا مشابه خریدهای نقدی اعم از هدایا، حمل و نقل و نصب رایگان، شرکت در قرعه کشی و امکان خرید لوازم خانگی، کالای دیجیتال، صنایع پوشاک، مفروشات و صنایع دستی، خودرو و موتور سیکلت، طلا و جواهرات، مبلمان و دکوراسیون، خدمات گردشگری، خدمات تفریحی و رفاهی، خدمات بیمه ای و خدمات بهداشتی-درمانی و سلامت را از دیگر مزایای کارت اعتباری ایرانیان عنوان کرد.
گفتنی است، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی می توانند با مراجعه به شعبه دریافت کننده حقوق خود از بانک رفاه کارگران، کارت اعتباری خود را دریافت نمایند.
متقاضیان دیگر نیز به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی www.mcls.gov.ir  مراجعه کنند.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :