...

دکتر نوربخش: خدمات رفاهی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی گسترش می‌یابد

10 / 10
از 1 کاربر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از برنامه این سازمان برای گسترش خدمات رفاهی بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد و گفت: در سال جاری 25 هزار نفر ار بازنشستگان به مشهد مقدس و 8000 نفر به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

خدمات رفاهی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی گسترش می‌یابد

دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم ویژه اعزام اولین کاروان بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به زیارت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در سال جاری، اظهار داشت: در سال 95 خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی گسترش خواهد یافت سفرهای زیارتی و المپیاد ورزشی و برنامه‌های فرهنگی بازنشستگان نیز به اجرا در می آید.

وی بهبود خدمات اصلی و تکالیف قانونی سازمان تأمین اجتماعی در قبال بازنشستگان را نیز از برنامه‌های اصولی این سازمان برشمرد و گفت: در این رابطه برنامه ریزی های خوبی انجام شده است و امیدواریم با بهبود وضعیت مالی سازمان امکان افزایش حقوق‌ها و بهبود وضعیت این عزیزان فراهم شود.

دکتر نوربخش گفت: بزودی و با مشخص شدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان، میزان افزایش حقوق سال جاری را اعمال می‌کنیم و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی کشور و افزایش توان مالی سازمان تأمین اجتماعی حرکت موثر و قابل لمسی برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان انجام شود.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :