...

متن پیام نوروزی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور

10 / 10
از 1 کاربر

 

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز‏، در پیامی، حلول سال جدید را به اعضای کانون های بازنشسته سراسر کشور همچنین بازنشستگان و مستمری بگیران ارجمند تامین اجتماعی تبریک و تهنیت گفت .

به نام خالق هستی بخش

طبیعت این آینه گردان جمال دوست با رویشی تازه جانی دوباره می گیرد ورخسارش از شادی و مسرت می شکفد. درختان خلعت نوروزی روح نواز به تن می کنند و ما نیز همگام با کائنات از این دگرگونی درس زندگی میگیریم .

 

حلول سال 1395 خورشیدی و نوروز کهن باستانی را که یادگار نیاکان نیک اندیش ما و پیام آور دوستی .عشق و محبت ایرانیان است به حضور شما عزیزان بویژه بازنشستگان و مستمری بگیران ارجمند تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض مینمایم . در سالی که گذشت کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سراسر کشور با حمایتها و الطاف شما عزیزان که سرمایه های گرانقدر کشورید توانست در مسیر خدمتگزاری صادقانه به خانواده بزرگ خود گام هایی مهم و اثرگذار بردارد و دلگرم به پیمودن این راه پر افتخار باشد . امید است یاری قادر متعال سالی توام با سلامتی . بهورزی و کامیابی در پیش رو داشته باشید انشاءالله.

 

علی اصغر بیات              .

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته

و مستمری بگیران سراسر کشور   

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :