...

رئیس کانون عالی کارگران بازنشستگان کشور: نهادینه کردن ورزش در بین بازنشستگان از اقدامات ارزشمند تامین اجتماعی است

10 / 10
از 1 کاربر

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی:

نهادینه کردن ورزش در بین بازنشستگان از اقدامات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی است


رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی برای بازنشستگان و مستمری بگیران را از اقدامات ارزشمند این سازمان دانست و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و نهادینه کردن ورزش در بین بازنشستگان و مستمری بگیران موجب شورو نشاط در بین این عزیزان شده است.


به گزارش روابط عمومی کانون عالی ، علی اصغر بیات در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی و فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر و تقدیر از مسئولین برگزاری این المپیاد ؛ اظهار کرد: دومین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران در شرایط مناسب و مطلوب برگزار شد و امیدواریم شرایط برگزاری این المپیاد ها در سراسر کشور فراهم شود.
وی افزود: در مدیریت فعلی سازمان تامین اجتماعی ، توجه ویژه ای به امور ورزشی و فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان شده است .
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در خصوص برگزاری مراسم پیاده روی نیز تصریح کرد: در این مراسم بیش از یک میلیون نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران سراسر کشور در روز خانواده و تکریم بازنشستگان در طرحی بانام نسیم سلامت شرکت کردند.
بیات با اشاره به اقدام ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در اعزام 25 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در قالب "طرح کرامت رضوی "گفت: اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به عتبات عالیات در قالب طرح بصیرت علوی و کمک در پرداخت مبالغ بیمه تکمیلی و بیمه عمر  بازنشستگان و مستمری بگیران از دیگر اقدامات ارزشمند این سازمان به اقشار بازنشسته و مستمری بگیر کشور است که امیدوارم روز به روز شاهد گسترش این اقدامات باشیم.

گفتنی است دومین المپیاد ورزشی فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در 5 رشته ورزشی ( دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز،فوتبال دستی و شطرنج ) ازچهادهم بهمن سالجاری آغاز شد.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :