...

حمایت کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از دستاورد ارزشمند دولت تدبیر و امید در به ثمر رساندن گفتگوهای هسته‌ای

10 / 10
از 1 کاربر

نامه سرگشاده رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی به رئیس‌جمهور؛

حمایت کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از دستاورد ارزشمند دولت تدبیر و امید در به ثمر رساندن گفتگوهای هسته‌ای


امیدواریم بازنشستگان از اثرات مثبت بهبود شرایط اقتصادی در دوران پس از تحریم برخوردار شوند

حمایت کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از دستاورد ارزشمند دولت تدبیر و امید در به ثمر رساندن گفتگوهای هسته‌ایرئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور از دستاورد ارزشمند دولت تدبیر و امید در به ثمر رساندن گفتگوهای هسته‌ای حمایت و اظهار امیدواری کرد که بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اثرات مثبت ناشی از رشد و بهبود شرایط اقتصادی در دوران پس از تحریم برخوردار شوند.

 

متن نامه منتشر شده از سوی علی اصغر بیات رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی کشور بدین شرح است:

حجه الاسلام والمسلمین دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان

خداوند منان را شاکریم که با الطاف بیکران او و توجهات امام عصر(عج) و برکت وجود مقام عظمای ولایت شاهد بالندگی و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های گوناگون هستیم و هر روز که می‌گذرد بر ایمان حق طلبان و عدالت پیشگان به اصول و آموزه‌های انسان ساز اسلام عزیز افزوده می‌شود.

اکنون که به لطف رهنمودهای خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب و درایت آن برادر بزرگوار و مجموعه دولت تدبیر و امید، زحمات و تلاش‌های طاقت فرسا در گفتگوهای هسته‌ای به ثمر نشسته و انشاا... تحولات موثری را در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در جامعه شاهد خواهیم بود، برخود لازم می‌دانیم از این دستاوردهای ارزشمند حمایت کنیم.

در طی سال‌های گذشته (دوران تحریم ظالمانه) قشر معزز بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که جمعیتی بالغ بر 7 میلیون نفر را (با احتساب افراد خانواده) تشکیل می‌دهند با وجود همه محدودیت‌ها و تنگناهای معیشتی، درمانی و غیره یکدل و همصدا با نظام اسلامی بر همه مشکلات صبر و غلبه نمودند.

این عزیزان که کهنه سربازان عرصه سازندگی و آبادانی به شمار می‌روند با تمام توان خود از استقلال کشور دفاع نموده و در برابر تحریم‌های ظالمانه مقاومت کرده‌اند.

ایستادگی آنان در کنار سایر آحاد ملت در نهایت منجر به توفیق در همه عرصه‌ها از جمله گفتگوهای هسته‌ای شده و بحمدا... با تأیید و همراهی مجلس محترم شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان دوره جدیدی از تعاملات سازنده با جهان آغاز شده است.

بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی امیدوارند با اجرای سیاست‌های مدبرانه جنابعالی، از اثرات مثبت ناشی از رشد و بهبود شرایط اقتصادی در دوران پس از تحریم برخوردار شده و مطالبات و درخواست‌های مهم آنان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

توفیق روز افزون جنابعالی و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :