...

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در مراسم پیاده روی بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران

10 / 10
از 1 کاربر


رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در مراسم پیاده روی بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران

سازمان تأمین اجتماعی در بخش های درمانی، بیمه ای و رفاهی بازنشستگان اقدامات موثری انجام داده است


رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از توجه سازمان تأمین اجتماعی به مسائل بازنشستگان تشکر کرد و اظهار داشت: این سازمان در حوزه های درمانی، بیمه ای، رفاهی و گردشگری ذینفعان اقدامات موثری انجام داده است.

سازمان تأمین اجتماعی در بخش های درمانی، بیمه ای و رفاهی بازنشستگان اقدامات موثری انجام داده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی اصغر بیات در مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان که با حضور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، مدیرعامل و مدیران سازمان تأمین اجتماعی  و بازنشستگان  به مناسبت  روز "خانواده و تکریم بازنشستگان" درپارک لاله تهران برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی سلامتی بازنشستگان را نیز مورد توجه قرار داده است و این برنامه با هدف افزایش نشاط و امید برگزار می شود.
وی افزود: پیاده روی خانوادگی بازنشستگان امروز در 30استان کشور به طور همزمان با شرکت یک میلیون نفر برگزار می شود.
بیات با اشاره به برنامه های سازمان تأمین اجتماعی ویژه بازنشستگان گفت: در سال جاری المپیاد ورزشی بازنشستگان در استان های کردستان و لرستان برگزار می شود و همچنین در طرح کرامت رضوی از آغاز این طرح تاکنون 18 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران از سراسر کشور  به مشهد مقدس مشرف شدند.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیمه تکمیلی بازنشستگان را مورد توجه قرار داده است، گفت: حذف فرانشیز در مراکز درمانی دانشگاهی از برنامه های سازمان تأمین اجتماعی است.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی افزود: 5میلیون مستمری بگیر در کشور از خدمات سازمان تأمین اجتماعی برخوردارند و معیشت آنها از این سازمان تأمین می شود.
بیات با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی با شرکای اجتماعی تعامل خوبی دارد، اظهار داشت:  اقدامات این سازمان برای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان  قابل توجه است.

وی در پایان گفت: امیدواریم اختلاف دودرصدی رقم مصوب افزایش مستمری در شورای عالی کار برای بازنشستگان با سایر سطوح کارمندی از طریق بن و یا سایر تسهیلات جبران شود و همسان سازی حقوق در برنامه ششم توسعه گنجانده شود.

در پایان همایش بزرگ پیاده‌روی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ، به نمایندگی از 24 کانون استانی و 300 کانون شهرستانی بازنشستگان با اهدای لوح از دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی قدردانی شد.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :