...

رئیس کانون عالی بازنشستگان: امیدواریم در سال 94 افزایش حقوق بازنشستگان به میزان مناسبی اعمال شود

10 / 10
از 1 کاربر

 

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی گفت: افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 93 تا حدود زیادی رضایتمندی بازنشستگان را به دنبال داشت و ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی امیدواریم در سال 94 نیز افزایش حقوق بازنشستگان به میزان مناسبی اعمال شود و مزایای جانبی بازنشستگان نیز افزایش یابد.


به گزارش روابط عمومی کانون عالی، علی‌اصغر بیات در جلسه اعضای کانون عالی بازنشستگان با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: به لطف خدا و با مدیریت صحیح دکتر نوربخش شاهد بازگشت سازمان تأمین اجتماعی به مسیر اصلی فعالیت آن و خدمت بیشتر به بازنشستگان هستیم.
وی با بیان اینکه عیدی بازنشستگان مطابق وعده داده شده از 21 تا 30 بهمن به حساب آنان واریز شد و از این بابت نیز از سازمان تأمین اجتماعی سپاسگزاریم افزود: با توجه به اینکه در برخی رسانه‌ها در این رابطه ایجاد شبهه شده بود؛ ما به این شبهات پاسخ دادیم و با افتخار از سازمان تأمین اجتماعی و مدیران دلسوز آن دفاع کردیم.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی اجرای طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به سفر زیارتی مشهد مقدس را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و گفت: این برنامه به خوبی آغاز شد و شاهد رضایتمندی فراوان در بین بازنشستگان هستیم.
بیات از رسیدگی و توجه مدیران سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان تشکر کرد و گفت: از سازمان تأمین اجتماعی درخواست می‌کنیم که با احداث مرکز اقامتی مناسب در مشهد مقدس امکان اعزام گسترده‌تر بازنشستگان به زیارت حضرت امام رضا(ع) را فراهم نماید.
در این جلسه اعضای کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :