...

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی: اراده جدی ما رفع مسائل بازنشستگان تا حد امکان است

10 / 10
از 1 کاربر

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با بیان اینکه رفع مشکلات بازنشستگان دغدغه دولت است، اظهار داشت: اراده جدی ما رفع مسائل بازنشستگان تا حد امکان است.


به گزارش روابط عمومی کانون عالی دکتر علی ربیعی درآیین بدرقه اولین گروه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اعزامی به مشهد مقدس افزود: سن بازنشستگی، رسیدن ثمر ونتیجه بخشی بیشتر برای جامعه است.
وی بازنشستگان را فرصت جامعه نامید و افزود: دولتها در مقابل مستمری بگیران مسئول هستند و جامعه باید برای ارزش گذاری بیشتر به این قشر اقدام کند.
دکتر ربیعی با بیان اینکه در سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان وبازنشستگان، صاحب وکارفرما هستند، تصریح کرد: وظیفه مابه عنوان مسئول، جلوگیری از هزینه های اضافی و سخت گیری در منابع بیمه شدگان و افزایش کارآمدی این سیستم است.
وی افزود: کارکرد تأمین اجتماعی، افزایش امنیت روانی بیمه شدگان است و ما نیز به عنوان امانتداراز هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با اشاره به بهبودی وضعیت درمان افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی گفت: احداث بیمارستان هایی با برند میلاد یکی از برنامه هاست و در حال حاضر بیمارستان شهید فیاض بخش با همین استاندارد در حال ساخت است که در آینده به بازنشستگان خدمات مطلوبی ارائه می کند.
وی افزود: در طرح کرامت رضوی مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به ترتیب اولویت به مشهد مقدس مشرف می شوند.
وی در خصوص ایجاد مسکن برای بازنشستگان گفت: 7 ماه طول کشید تا در این خصوص تفاهم نامه ای با وزارت مسکن انجام شود و این طرح از سال آینده با مشارکت بازنشستگان آغاز می شود.
دکتر ربیعی با اشاره به پرداخت عیدی به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در بهمن ماه افزود: اختصاص 60 میلیارد تومان تسهیلات، ایجاد خانه های امید، آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای به فرزندان بازنشستگان از دیگر برنامه هاست.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :