...

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی: در سال جاری، بیشتر اهداف تعیین شده سازمان تأمین اجتماعی محقق شد

10 / 10
از 1 کاربر

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و مشارکت همه بخش ها ، بیشتر اهداف تعیین شده سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری، محقق شد.


به گزارش  روابط عمومی کانون عالی ، دکتر سید تقی نوربخش درآیین بدرقه اولین گروه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اعزامی به مشهد مقدس، خدمت در سازمان تأمین اجتماعی را توفیق مضاعفی دانست و افزود: کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، ضمن خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در ارتقای خدمات به بیمه شدگان نیز تلاش می کنند.
وی اظهار داشت: علیرغم تحریم ظالمانه، تمامی تعهدات بلندمدت حتی با یک روز تأخیر مواجه نشد و همه قولهای داده شده محقق شد.
دکتر نوربخش افزود: افزایش 25 درصدی مستمری از ابتدای سال و همچنین پرداخت عیدی در بهمن ماه  از اهداف تحقق یافته سازمان تأمین اجتماعی در سال 93 است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه حدود نیمی از مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، حداقل بگیر هستند، تصریح کرد: این سازمان نهایت تلاش را برای بهبود وضعیت معیشت آنها انجام می دهد.
دکتر نوربخش گفت: در سال 93 در بخش درمان اتفاقات خوبی رخ داد که می توان به کاهش هزینه پرداخت از جیب مردم، تقبل بخشی از فرانشیز توسط دولت وکاهش پرداخت های نامتعارف اشاره کرد.
وی تصریح کرد: در دو بعد تأمین معیشت و اقتصاد درمان گام های بلندی برداشته شد که این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.
دکتر نوربخش با اشاره به طرح کرامت رضوی واعزام اولین گروه از بازنشستگان به مشهد مقدس اظهار امیدواری کرد: در یک دوره 5 ساله بتوانیم همه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی را به آستان علی بن موسی الرضا(ع) اعزام کنیم.
وی تأکید کرد: تمامی اقدامات انجام شده در سازمان تأمین اجتماعی موید خدمتگزاری بیشتر به جامعه تحت پوشش است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تقدیر از فعالیت های کانونهای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: فعالیت این کانونها مبتنی بر رویکرد کارشناسی و خدمتگزاری  است و امیدواریم این فعالیت ها ادامه داشته باشد.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :