...

پیام نوروزی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران کشور

10 / 10
از 1 کاربر

 

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور در پیامی، آغاز سال ١٣٩٧ هجری شمسی و فرارسیدن حلول سال نو  را به تمامی هم میهنان عزیز بویژه کارگران بازنشسته و مستمری بگیران  تبریک و تهنیت گفت . متن پیام به شرح ذیل است.

به نام خالق زيبائي ها    

برآمد باد صبح و بوي نوروز         به كام دوستان و بخت پيروز
مبارک بادت اين سال و همه سال         همايون بادت اين روز و همه روز

با آغاز بهار  ،  طبيعت رداي سبز بر تن ميكند . پرندگان نغمه هاي فرح بخش و دل انگيز سر ميدهند و انسان  ها را به محبت    و مهرورزي فرا مي خوانند . بهار ، پيام آور  عشق و رويش و موسم سرور است. با آمدنش دل ها و جان ها معرفت مي يابند . چشمه مهر ايزد همواره به سوي آدميان و همه موجودات سرازير است و هر گوشه اي نشانه اي از ذات كبريائي اش را مي بينيم .
 او هرگز ما را فراموش نميكند و بادگرگوني فصل ها نيز به جلوه گري قدرت بي پايانش مي پردازد تا شايد دلي به ياد او افتد و به شوق او بتپد و بر اثر تماشاي جلوه هايش، اشك شوق از چشمي جاري شودسالي كه گذشت برگي ديگر از عمر گرانمايه را بر دفتر زندگي افزود و خوشا بر احوال آناني كه خدمت به خلق را در جستجوي رضاي خالق برگزيدند و بر عهد خود استوارند.اينجانب فرار رسيدن نوروز ، اين ميراث كهن ايرانيان پاك سرشت ونيك انديش را حضور همه شما بزرگواران ، بويژه  بازنشستگان و مستمري بگيران ارجمند تامين اجتماعي تبريك  و شاد باش عرض مي نمايم. خداوند منان را شاكريم كه توفيق جلب اعتماد و الطاف شما  عزيزان را در طريق خدمتگذاري صادقانه ، سرمايه راه خويش ساخته ايم و  دلگرم به پيمودن اين مسير پر افتخار هستيم.دلهاي تان آسماني، وجودتان سرشار از محبت ، شادي هايتان مداوم، غم هاي تان اندك، انديشه هاي تان جاوداني و جان هاي تان پر از صبر و بردباري باد.

 

علی اصغر بیات

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته

و مستمری بگیران گشور

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :