...

ورود اولین گروه زائران طرح کرامت احمدی به شیراز

10 / 10
از 1 کاربر

همزمان با میلاد امام رضا (ع) صورت پذیرفت؛

ورود اولین گروه زائران طرح کرامت احمدی به شیراز


در روز میلاد امام رضا علیه السلام ، اولین گروه از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان های خراسان رضوی و شمالی وارد شهر شیراز شدند.

ورود اولین گروه زائران طرح کرامت احمدی به شیراز

 

به نقل از سازمان تامین اجتماعی، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در مراسم استقبال از اولین کاروان زائران طرح کرامت احمدی که در ایستگاه راه آهن شیراز صورت پذیرفت، گفت: در دولت تدبیر و امید سازمان تامین اجتماعی برای تعالی کرامت بازنشستگان و مستمری بگیران، طرح کرامت رضوی را به اجرا گذاشته است و بر همین اساس  تا پایان سال گذشته ۵۲ هزار  نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به شهر مقدس مشهد برای زیارت بارگاه مطهر امام هشتم علیه السلام مشرف شده اند.

علی اصغر بیات با اشاره به سهمیه جدید این طرح در سالجاری اظهار داشت: امسال نیز با حمایت مدیرعامل سازمان و پیگیری های این کانون قرار است ۳۰ هزار نفر از مستمری بگیران به مشهد مقدس و یک هزار نفر نیز از استان های خراسان رضوی و شمالی در قالب طرح کرامت احمدی به شیراز اعزام شوند.

 وی افزود: سالروز میلاد امام هشتم و تقارن ورود اولین کاروان زائران حضرت شاهچراغ (ع) را به فال نیک می گیریم و امیدوارم گام های موثرتر دیگری نیز در زمینه معیشت، درمان و گردشگری مستمری بگیران برداشته شود.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس نیز دراین مراسم گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیرو امید برنامه های متنوعی از جمله طرح های کرامت علوی، رضوی و احمدی برای بازنشستگان اجرا شده است.

عبالکریم نباتی ضمن گرامیداشت یاد معاون فقید فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: طرح کرامت احمدی و اعزام بازنشستگان استان های خراسان رضوی و شمالی به شهر شیراز به پیشنهاد و پیگیری مرحوم دکتر منصور اعتصامی صورت می پذیرد و امید است بازنشستگان بیشتری از فضای معنوی، تاریخی و فرهنگی این شهر بهره مند شوند.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :