...

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بیش از تورم افزایش یافته است

10 / 10
از 1 کاربر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بیش از تورم افزایش یافته است


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در دولت تدبیر و امید بیش از تورم افزایش یافته است، گفت: در سال جاری نیز همین افزایش اجرا می شود.

مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بیش از تورم افزایش یافته است

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در دیدار با روسای کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی در استانها که معاونان و مدیران ارشد این سازمان نیز حضور داشتند،با بیان اینکه کارگران وبازنشستگان صاحبان اصلی این سازمان هستند، افزود: به جد به این موضوع اعتقاد داریم.

وی ادامه داد: با ابلاغ سیاستهای مقام معظم رهبری در حوزه تامین اجتماعی، در این مسیر حرکت خواهیم کرد و این سیاستها مهمترین راهبرد این سازمان می شود.

دکتر نوربخش به پرداخت های سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این سازمان در  آخرین ماه سال گذشته ٨٤٠٠ میلیارد تومان پرداخت کرد که ١٨٢٤ میلیارد تومان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: همچنین ٣٤٠٠ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان پرداخت کردیم.

وی  با اشاره به فعالیت های سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان گفت: حذف دفترچه های درمانی از اقدامات دیگر این سازمان است که یک حرکت انقلابی است و مزایای فراوانی را نصیب بیمه شدگان می کند.

دکتر نوربخش با اشاره به ارتقای هتلینگ بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی افزود: ٣٠٠ دستگاه آمبولانس در ٢ سال اخیر توسط این سازمان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری نیز در بخش بیمه با هدف ایجاد رضایتمندی بیمه شدگان و کارفرمایان اجرا می شود، اظهار داشت: پرونده الکترونیکی، بازرسی الکترونیکی و پرداخت غیرحضوری حق بیمه ها از جمله اقدامات این بخش است.

دکتر نوربخش با بیان اینکه  سازمان تامین اجتماعی برای رفاه حال بازنشستگان این سازمان تلاش می کند، اظهار داشت: طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس کار پر خیر و برکتی است که در ٢ سال گذشته انجام شد و در سال جاری نیز ادامه پیدا می کند.

                                                              ************************************************************************************************

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات خوبی در سازمان تامین اجتماعی بودیم، گفت: ثبات مدیریت و دور شدن از حاشیه ها از نقاط برجسته این سازمان در سالهای اخیر است.

علی اصغر بیات افزود: یکی از پر افتخارترین اقدامات این سازمان در دولت یازدهم، تعامل با شرکای اجتماعی بوده است.

وی طرح کرامت رضوی را یکی از مردمی ترین طرحهای سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد که در سال های گذشته انجام نشده بود، اظهار داشت: این طرح از افتخارات دولت یازدهم است.

بیات گفت: از سال ٩٤ تاکنون افزون بر ٥٠ هزار بازنشسته و مستمری بگیر از تمام استانها به مشهد مقدس توسط این سازمان به صورت رایگان اعزام شده اند.

************************************************************************************************

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

تغییر نگاه فرهنگی به حوزه بازنشستگان

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه در طول سه سال گذشته اتفاق مهمی در حوزه بازنشستگان افتاد، گفت: تغییر نگاه فرهنگی به این حوزه اتفاق افتاد و این رویداد  در سه بخش انجام شد.

دکتر منصور اعتصامی افزود: ارتباط با بازنشستگان، استفاده از امکانات سازمان در جهت رفاه حال بازنشستگان و ثبت و ماندگار ساختن این فرهنگ از بخش های مورد توجه در بخش فرهنگی سازمان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به طرح  کرامت رضوی، نسیم سلامت و المپیادهای ورزشی در حوزه بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می کنیم  بازنشستگان از نهادهای فرهنگی کشور مانند کتابخانه ها نیز استفاده کنند.

در پایان این جلسه، روسای کانون های بازنشستگان تامین اجتماعی استانها نظرات و خواسته های خود را بیان کردند.

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :