...

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور : سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح نسیم سلامت ، سنگ تمام گذاشت

1 / 10
از 1 کاربر


« رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور : سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح نسیم سلامت ، سنگ تمام گذاشت »


علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور در مراسم اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر که به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان و در شهرستان آبادان برگزار گردیدگفت : سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح نسیم سلامت سنگ تمام گذاشت.

« رئیس کانون  عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور : سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح نسیم سلامت ، سنگ تمام گذاشت  »

به گزارش روابط عمومی کانون عالی : علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور در مراسم اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر که به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان و در شهرستان آبادان برگزار گردید گفت : امروزه تغییرات جهانی با شتاب معناداری به سمت و سوی سالمندی در حال حرکت است و جامعه ایرانی نیز بخشی از این تغییرات جهانی است . بیات با اشاره به اهتمام تحقق خط مشی های و راهبردهای کلان فرهنگی و اجتماعی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی اذعان داشت در حوزه ورزش همگانی و برگزاری المپیادهای ورزشی تحت عنوان طرح نسیم سلامت و با شعار سالمندی و حفظ سلامت ، شاهد آن بودیم که این سازمان در اولین المپیاد خواهران کارگر بازنشسته و معنای واقعی از هیج خدمتی فروگذار نبود و عزیزان تامین اجتماعی سنگ تمام گذاشتند . رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با تقدیر از اداره کل خدمات عمومی و رفاه سازمان به ویژه امور ورزشی آن تصریح کرد : همدلی و همکاری صمیمانه تمامی دست اندارکاران باعث گردید تا شاهد افزایش اعتماد به نفس و دیگر ظرفیت های روحی ، روانی و جسمی شرکت کنندگان در این المپیاد باشیم .
در ادامه مراسم اختتامیه محمود یارعلیزاده مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان با تاکید براینکه ورزش توان انسان را برای انجام کارهای روزمره شخص و اجتماعی بالا می برد گفت : در دین مبین اسلام همواره بر ورزش و تندرستی تاکید شده است و انجام فرایض و عباداتی از قبیل نماز ، روزه ، حج ، و جهاد نیز با بدنی سالم و نیرومند بهتر ادا میگردد. یارعلیزاده همچنین برگزاری المپیادهای ورزشی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران را از برنامه هایی برشمرد که سازمان تامین اجتماعی در راستای طرح نسیم سلامت دنبال می کند .
همچنین عبداله ابوالقاسمی معاونت اداره کل خدمات عمومی و رفاه تامین اجتماعی با ارائه گزارشی از روند شکل گیری المپیادهای ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران گفت : اولین المپیاد ورزشی خواهران کارگر بازنشسته با حضور ١٠٤ ورزشکار در قالب ٢٤ استان از سراسر کشور در پنج رشته برگزار گردید که همزمان با استقبال چشمگیری که بعمل آمد علاوه بر تیراندازی با تفنگ بادی مسابقات تپانچه هم اضافه شد که جمعا" شاهد حضور در ٦ رشته بودیم . ابوالقاسمی با ابراز خرسندی از استقبال سالمندان گرانقدر، بر توسعه و ارتقای کمی و کیفی ورزشهای همگانی و المپیادها در راستای اجرای طرح نسیم سلامت اشاره و گفت : امیدواریم شاهد آن باشیم تا سالمندان بیش از پیش به ورزش و حفظ سلامت خود اهمیت دهند .
همچنین عبدالحمید عبائی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان خوزستان برگزاری منظم و موفقیت آمیز اولین المپیاد ورزشی خواهران به میزابانی خوزستان را تحسین برانگیز برشمرد و گفت : این مهم باعث گردید تا موجی از نشاط ، شور و رضایتمندی را برای این قشر بزرگ جامعه ایرانی فراهم نمائیم که جای تقدیر و تشکر دارد . در این مراسم مدال ، حکم قهرمانی ، تندیس و لوح یادبود نفرات اول تا سوم مسابقات توسط شهناز گل محمدی نماینده ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان به برگزیدگان اهداء شد .

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :